Christoffelberg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu Christoffelberg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu

Christoffelberg

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

18 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

In alle vroegte vanmorgen zijn we even na half 7 vertrokken naar de Christoffelberg. Met een geldig stagecontract wordt de entreeprijs een stuk aangenamer maar het klimmen moet je toch echt zelf doen. Van de rand van het park naar de berg ga je met je eigen auto, iets dat met een ouderwetse automaat niet meel handig gekozen was. Gelukkig kwamen we iedere keer net bovenaan de bult voordat we begonnen met achteruit rollen. Het begin de berg op lopen viel wel mee, maar vooral het laatste stuk wordt het moeilijker. Ook op de fotos is goed te zien dat het laatste puntje een stuk steiler gaat. Over een pad valt dan niet meer te spreken, meer een kloof waardoor je omhoog moet. Eenmaal aangekomen op de top is er een geweldig uitzicht, staat er een lekker frisse wind (echt wel noodzakelijk) en blijf je graag nog maar een tijdje langer zitten omdat je weet welke weg je terug moet. Op het steile stuk na viel ook dat wel mee en kwamen we weer veilig beneden aan. Terug naar huis en tijd voor een welverdiende duik in het zwembad.

• 18 Mei 2012 - 06:33

Toa Brands:

Stoer tochtje en leuk gezelschap!

• 18 Mei 2012 - 11:38

Jan Reijne:

Zo Martijn dat is om jaloers op te worden.
    Volgens mij ben je wel in goede gezelschap.
    Geniet ervan!!
    De vlucht en reis allemaal goed gegaan?
    En hoe is het met je huisje, alles erop en eraan?
    Ik hoor of lees wel iets van jou.
    Succes daar tot de volgende keer.
    Groetjes,
    Jan

• 18 Mei 2012 - 18:15

Marjan Knigge:

Hoi Martijn,

Wat een gave foto's, man.
    Geniet je een beetje? Stomme vraag !
    Hoe is je onderdak?
    En je stage adres?
    We blijven je volgen...
    Groeten Marjan

• 18 Mei 2012 - 18:15

Marjan Knigge:

Hoi Martijn,

Wat een gave foto's, man.
    Geniet je een beetje? Stomme vraag !
    Hoe is je onderdak?
    En je stage adres?
    We blijven je volgen...
    Groeten Marjan

• 21 Mei 2012 - 09:25

Mirjam:

Hey,

Eindelijk uitgevonden hoe ik je een beetje kan volgen!

ziet er geweldig mooi uit en ook gezellig :)

groetjes!

• 21 Mei 2012 - 19:43

Janneke Kuipers:

Hoi Martijn.
    Geweldig foto's wat een uitzicht. Heel wat anders dan vanaf het vuurboetsduin. Succes met je stage en een geweldige tijd daar. Geniet ze....
    Groet,
    Janneke

• 22 Mei 2012 - 18:24

Joke Smit:

Hallo Martijn, wat een leven. Zo zie je nog eens wat van de wereld. Maar moet je ook werken? En, wat moet je dan doen.
    Ik wil graag op de hoogte blijven van jouw belevenissen.
    De hartelijke groeten van ons allebei.
    Joke

• 28 Mei 2012 - 20:16

Joke Smit:

Hoi Martijn
    Hoe is het er mee. Als ik naar de reisverslagen kijk, heb je het druk. Of ik mis het een en ander?
    Heb je het daar ook erg warm? Als ik naar de temperaturen kijk en dat met onze warmte hier.
    Het allerbeste en de groeten van ons.
    Joke

• 28 Mei 2012 - 22:19

Toa Brands:

JOU-HOE-OE...!!
    We willen nu wel graag weer eens een nieuw plaatje zien hoor.
    Groetjes van uit een warm Nederland.