Shete Boka - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu Shete Boka - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu

Shete Boka

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

12 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag zijn we met een groep naar Shete Boka gegaan, dat is de westpunt van Curacao. Het was tenslotte toch bewolkt en dus slecht weer. Shete Boka is een natuurgebied waar de Caribische zee op de rotsen slaat. Dit is erg spectaculair om te zien! Er zijn meerdere punten die je kan bekijken en die gingen we natuurlijk ook allemaal bij langs. Ik zal er wat fotos van uitzoeken. Daarna nog wat gedronken en naar het strand gegaan. Na daar een uurtje te zijn geweest wilden er alweer een aantal van de groep weg en hebben we ergens gegeten. Ik had een wok-hap die prima te eten was alleen van de saus heb ik niks geproefd. Nu is het alweer avond en is de eerste echte dag voorbij.

• 15 Mei 2012 - 22:52

Toa Brands:

SUPER, die foto's van die mooie hoge golven! En wij maar tevreden naar de branding op Vlie kijken. Brrrrr!!!!!
    Fijn om allemaal positieve berichten te horen/zien, maar wel een beetje jaloers.... ('t is hier nog sò koud)

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Martijn

Hoi bezoeker, dit is het verslag van mijn reis naar Curacao. Zo kunnen jullie een beetje op de hoogte blijven van mijn bezigheden hier ver weg.

Actief sinds 13 Mei 2012