Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen vroeg naar schiphol vertrokken om naar Curacao te vertrekken. Alles ging prima en ik mocht zo langs de douane. Toen was het wachten tot we het vliegtuig in mochten. We vertrokken iets te laat door de drukte op het vliegveld. Er was even niemand beschikbaar die het vliegtuig bij de gate weg kon rijden. Toch kwamen we nog te vroeg aan op Curacao. Eerst moest ik helemaal midden achterin het vliegtuig zitten, maar gelukkig kwam er iemnd die graag van plaats wilde ruilen. Onderweg wat zitten praten met de medereizigers, een redelijk ondefinieerbare maaltijd gehad en een aantal keer drinken. Eenmaal aangekomen op Curacao moest ik even wachten tot ik opgepikt werd. Toen werd ik naar mijn kamer gebracht. Na nog even langs de supermarkt te zijn gegaan en even buiten gezeten te hebben was de dag van 30 uur toch echt voorbij.