Weinig nieuws - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu Weinig nieuws - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Brands - WaarBenJij.nu

Weinig nieuws

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

10 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Omdat ik al even geen verhaal meer geplaatst had en ik bericht kreeg dat men toch wel benieuwd was naar mijn bezigheden hier schrijf ik nu weer een stukje. Wanneer ik niet veel bijzonders doe heb ik ook niet zoveel te vertellen dus misschien dat dit maar een kort stukje gaat worden.
Zo aan het begin van de nieuwe maand hebben alle inwoners hier hun maandloon ontvangen. Om deze tijd worden er ook veel feesten georganiseerd zodat iedereen daar zijn geld meteen weer kan uitgeven. We hebben een paar van deze feesten bezocht en we hadden hier thuis ook een poolparty. Eigenlijk zijn alle evenementen hier buiten omdat het savonds hier nog boven de 25 graden is en het maar weinig regent. Ik zal een paar foto's ervan plaatsen.
Ook zijn mensen wel benieuwd naar hoe ik hier woon. We wonen hier op een beveiligd terrein met maximaal 50 mensen. We hebben één gemeenschappelijke keuken waar ook iedereen een klein plekje in de koelkast en vriezer heeft maar verder zal ik hiervan geen foto's laten zien. Er zijn hier grote en kleine kamers te huur, ik heb een kleine. De grote kamers zijn geschikt voor 2 mensen en daar staat dan ook een groot bed in. Mijn slaapgedeelte is 2 bij 4 meter. Bij de deur zit een klein beetje ruimte en ik heb een klein badkamertje. Hierin heb ik ook mijn eigen douche, wat vrij luxe is voor een studentenkamer ook al komt er enkel een koude straal water uit. Verder spreken de fotos voor zich.
Al met al toch nog best een verhaaltje geworden, tot de volgende keer.

  • 10 Juni 2012 - 21:15

    Toa.:

    En dat wij dan tòch willens en wetens kiezen voor zo'n koud landje, blijft toch apart....

  • 14 Juni 2012 - 12:31

    Janneke:

    Zowaar het is hier een graad of 15 buiten. Genieten tuindeuren open. Waar blijft de zon

  • 24 Juni 2012 - 09:27

    Evelien Trands:

    Hoi Martijn,

    leuk om op deze manier van je te horen en natuurlijk ook om via de foto's de sfeer een beetje mee te proeven!

    Geniet met volle teugen van je tijd daar!!!

    Dikke kus van ons,

    Karel en evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Martijn

Hoi bezoeker, dit is het verslag van mijn reis naar Curacao. Zo kunnen jullie een beetje op de hoogte blijven van mijn bezigheden hier ver weg.

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 15439

Voorgaande reizen:

11 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Afstuderen in Curacao

Landen bezocht: